Något bra under torsdagen..

I torsdags orkade jag mig iaf bort till stallet en stund för mys med min stjärna. Red också ett barbacka pass, för första gången på honom. Han var såå duktig, vart lite vingligt o så innan vi hitta balansen men han var superfin och vi jobbade i skritt och trav skänkelvikningar och öppnor. Är det någon som har jobbat det med honom i smyg??? Vart helt mållös haha, så kul att rida honom<3

 
Han har blivit väldigt fin i kroppen. Lite konstig vinkel & att fota en ofotgenisk hästs bästa sidor är inte lättaste..
Men ska ta bättre bilder när jag är tillbaka i stallet!
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Kul att det gick så bra! :D

sv: Ja jag gör ibland headers gratis till andra :)

2014-03-25 @ 20:15:24
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0