Ligger efter i mitt liv

Det här var ett tag sen..Jag har faktiskt inte ens tänkt på bloggen någonting för den har liksom inte varit prio #1 den senaste veckan. Ligger såå efter i mitt liv och har inte haft tid till någonting alls..Förutom praktik, träning och hästar. Känns jobbigt med den här veckan jag ska ta tag i saker och få mer viktigare saker gjort!
 
Kosten har blivit bättre. Klarar mer och mer att motstå "onyttigheter" nu, behöver liksom inte ha något av det för ofta..unnar mig ibland! Lyckas ändå alltid äta för mkt hela tiden och mår sjukt illa efteråt..haha :(
 
Sen ser jag också mer framsteg i min träning och det är otroligt skönt.. Även om det har blivit lite mycket festande & drickande på senaste.. Men nu ska det bort och jag ska fokusera på MIG helt och hållet.
 
Har dock fått ett infekterat sår på foten vilket innebär att jag inte kan ha skor.. Har inte kunnat löpt eller varit i stallet.. Men idag har jag ridit Blis och foten gjorde inte alls ont med skon på. Känner dock att jag börjar bli sjuk så får se om jag sätter på mig löparskorna imorgon. HOPPAS!!
 
Bjuder på lite bilder från den senaste veckan..
 
Dagens morgonväder<3 och frukost.
 
Cheat-day i lördags ;-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Får göra det :P
Tror jag kan följa med till stan då och inte liksom behöva jobba fredag :P
Vilka tider praktiserar du?

Ja i år är lycklig, men flera bra som kunde få vinna :)
Men Sanna har en speciell plats i mitt hjärta :P

Händer nu då? :)

kram

2014-03-10 @ 22:16:10
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Denise

Jobbigt när man känner att man inte hinner med allt man ska eller borde göra :/ hoppas du kommer ikapp med allting snart :)

2014-03-11 @ 19:24:13
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0