Ibland vänder allt

Efter den här helgen så var jag mer taggad än någonsin att komma tillbaka till rutinerna, praktik, träning, hästar osv. Men nej, då åker man på med infektion i kroppen.. usch! Har haft feber och frossa hela natten, värsta på länge! Mår dock bättre nu, hoppas på att kunna komma tillbaka till allt imorgon!
 
Igår var jag ute på Fredgagården med NORF's styrelse för möten, frukost & lunch. Därefter en hel eftermiddag/kväll i stallet med Felicia. En mysig skrittrunda på Blis & Jambal, lite planering och kvällsfodring. Mådde helt bra hela dagen sen under kvällen vände allt sååå snabbt. Rätt sjukt ju...
 
Just nu bor jag typ på möten. Har varit på DUS & ÖRF's årsmöte idag, imorgon är det ännu ett styrelse möte och på onsdag US möte. Men det är väldigt spännande att få vara med och tycka och tänka om Ridsporten, så det är det poistiva med att ha blivit som min fader, som han säger ;-)
 
I fredags var det UNDERBART väder, sooooligt! Löpte mina 5km - 3min snabbare i motvind o helt lost (visste ej vart jag var/hur jag kom hem) men sånna löparrundor är bäst, springer tills man är hemma liksom;) Och så fick jag veta att det snöat inatt, tur att jag inte var ute först nu ikväll haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Jaså?
Har du varit hos läkaren?

Japp jobba och lite sånt :P
Inne i Game Of Thrones med, så mäktig serie.
Sett den?

Heja dig :D

kram

2014-03-18 @ 00:04:09
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Denise

Fy! Låter inte trevligt :( Hopps du är frisk nu i alla fall!

sv: Ja det är jag som har gjort den :)

2014-03-19 @ 22:51:44
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0