Vecka 5

Äntligen ligger jag i sängen tidigit för en gångs skull! Har haft fullt upp heeela vecka så har liksom inte ens hunnit blogga..? haha. Men ändå har veckan gått otroligt fort! Har varit på så bra humör, tagg på livet och allt har flytit på, till och med i skolan ;) Är dock lite rädd att allt ska vända.. brukar ju va så när man haft en bättre period ett tag.
 
I veckan har iaf Blis varit igång, blivit skrittat och fått en massa mys<3 I onsdags red jag Lasse för första gången. Kanske inte min smak men han var riktigt fin o kul att prova lite nytt :)
 
Hela veckan har jag också kört riktiga mördarpass under träningen. Ben/rumpa i måndags, mage/core i tisdags, armar igår och idag rygg/axlar. Så otroligt skönt att få köra slut på hela kroppen! NU ska jag sova. ÅÅåååh:D
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Att Erik vågar? =D

Bara jobbat, men skön vecka.
Dudå? :P
Idag ska jag ju till stan med moster min ;)
Men ändå jobba 16-20 på kvällen :P
Ska vi ses och se mellon på lördag? Satsa varsin tia? ;D

kram

2014-01-31 @ 00:15:34
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Denise

sv: ja men precis! :D

Ja jag har haft en riktigt bra vecka, men tycker som dig att den har gått riktigt jäkla fort! Försök att njuta av att allt flyter på nu istället för att oroa dig över när det kommer vända.. :) Ta det då istället så du inte drar ner allt det roliga och bra som händer med dålig energi! :)

2014-01-31 @ 17:59:47
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0