spring i benen

Idag är jag så himla trött, har endast legat i soffan hela dagen och kollat serier och fixat lite. Tror jag hann sova i typ 2 timmar inatt innan jag skulle upp och ta hand om en sjuk hund.. Stackarn, jobbigt att se han må dåligt :/
 
Har problmen att ta det lugnt då pulsen blir typ värre när jag "ligger i soffan" än när jag springer så har ett jäkla adrenalin och spring i benen nu och kommer gå upp i övertröttsvarv snart om jag inte gör något åt det. En 5km runda skulle inte sitta fel, MEN hoppas och blir nöjd om jag orkar en längre sträcka. Kanske 6km idag istället? Antingen kommer jag hem sen & är sur att jag inte orkade eller helt jäkla död och nöjd. Återstå att se ;)

Här kände jag mig mest vältränad under den tid jag höll igång. Det var 2 månader sen. Nu gäller det att med hårdträning komma dit igen och då kommer resultaten kännas MER värda! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: nä jag har inte några direkta nyårslöften. Har mer lite mål som jag vill uppnå både privat och tillsammans med flingan.. :) Dudå? Kör du på nyårslöften?

2014-01-04 @ 17:57:03
URL: http://flingans.nu
Postat av: danten89

Niice =)
Jag hade det bra :P
Jobbade ju till 20.
Hur mår du? =)

kram

2014-01-05 @ 12:45:55
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0