Magövningar

Jag har alltid haft ganska svårt att hitta rätt sorts magövningar som jag tycker är bra och är roliga att göra. Men nu har jag hittat dem som passar mig så kan lika gärna dela med mig :-)

Jag testade på alla dessa igår, superbra övningar och träningsvärken sitter som den ska! Gjorde lite mer "core" övningar igår också som plankan, sidoplankan (upp&ner osv), rygglyft och liknande så träningsverken sitter liksom i hela ryggen, axlarna & magen.

Följ även Idas blogg, superbra och inspirerande!

Kommentarer
Postat av: danten89

Jadu jobbar massa :P
Från fredags till igår.. och imorn torsdag och fredag och söndag :P
Nästa vecka med en del^^
Rullar på.

Hur är det annars då?
Vad gör du för kul idag? :)

kram

2014-01-08 @ 16:57:57
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Sit ups till sidan och rakt upp är bäst! =D

Jag mår strålande, kom just från jobbet, fått massa tider, hela januari är bokat =)
Inte varje dag, men jag har massor på schemat.

Köp semla då.

Du har ju extrajobbet med tidningarna?
Du ska satsa allt på skolan.
Inte jobba också.

kran

2014-01-09 @ 14:33:58
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Denise

Bra tips ju! Den första övningen och situps med ben är dom jag brukar köra men nu fick jag lite inspiration att prova några andra övningar :D

sv: ja det är superkul att tömköra och väldigt nyttigt som du säger. Men det är supersvårt innan man kommer in i det ordentligt så det tar några gånger innan det flyter på! :D

2014-01-11 @ 00:03:44
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0