7 januari

Ohh.. nu börjar träningsvärken komma fram runt bålmusklerna. SÅ JÄKLA SKÖNT! Men det blir ju lite jobbigt ibland när man knappt tar sig upp från sängen ;-)
 
Hade det mysigt i stallet med min söta kusin Klara förut, hon var duktig och tyckte det var superkul att få skumpa runt på Zimba :-) Hann dock inte med någon löparrunda idag, för mycket snack med favvo-tjejerna istället om helgens planer! Men tar igen det imorgon, måste ta slut på min kropp & hjärna nu så jag kan somna om kvällarna. Nu är jag trött men får väll se hur fort jag somnar..hehe. Godnatt på er!
 
Sötisen♥
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Jaså? Händer på lördag då?=)

Trist att skolan startar igen?:P

Kul att Klara var och red =D

kram

2014-01-08 @ 01:02:12
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0