Om min träning

Här under ser ni mina träningspass denna vecka. Har såhär långt haft super motivation till träning och livet över huvud taget. Jag har kunna ökat vikterna mer än vanlig och därmed bränt rejält på alla pass. Det är så otroligt skönt och jag mår så jäkla bra efteråt. Tänk hur lite träning kan förändra ens mående.

Har nu börjar träna 2 gånger om dagen vilket känns mycket bättre. Älskar ju att hålla igång och låta min kropp arbeta. Börjar 11 varje dag så hinner ta en löparrunda på morgonen innan frukosten. Bästa måltiden och är så glad att jag kan äta stora och goda frukostar nu efter morgonträningen då kroppen ropar efter mat & energi


Under löpningen så har jag ingen speciell press eller känner att jag måste prestera. Försöker göra löpningen rolig och skön men självklart kan jag ligga på lite, utmana mig själv och ta i lite extra. För att det är härligt. Under styrkan har jag heller ingen speciell prestationsångest, utan kör på tills det bränner, höjer vikterna, kör på lite hårdare, lyfter längre - kör lite till och avslutar när det känns bra och när jag gjort ett värt pass. Sen har jag ju lite disciplin i det hela.

Träning för mig är att ha kul, göra nytta för mig och min kropp, få en snyggare kropp, hälosammare livstil, må bra, få en stark & frisk kropp. 

Jag ser resultat, jag känner mig starkare och jag mår bättre. Min kropp & själ är lycklig



Såhär ser schemat ut för denna vecka. 


 
 

Kommentarer
Postat av: bella

När du kör core, vad kör du för övningar då? samma sak när du gör mage och rumpa? Teknikövningarna, kan du berätta lite om de också? :)
Kram

2014-03-09 @ 10:04:38
URL: http://nattstad.se/bellaritzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0