HELG!!!

Den känslan jag hade när jag kom hem förut och visste att det var helg var oslagbar. Har varit så otroligt trött hela veckan. Ingen skilland på när jag gått lagt mig, vaknat eller under själva dagen - lika trött.
 
Har under veckan utöver yxbacken tränat varje dag och ridit Blis. Typ det enda jag orkat haha! Vilade musklerna från vikter igår och tog en löparrunda på 5km istället, 4min snabbare än vanligt!! Idag fick mina biceps jobba, var stall-ledig, fredagsmys och innan kvällspromenaden med hundarna tog jag ett långt bad. Typ bästa på länge! 
 
Nu ska jag sova, blir lite sovmorgon imorn innan jag åker och rider Blis. Skönt!!! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

skönt det låter =)

jo jag och familja kommer :P
en tia var.
skaffa fram det till alla? ;)

gör du?
kram

2014-02-07 @ 23:50:01
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Denise

sv: ja, det är ju den stora frågan! Följer inte något annat tv-program haha.. så klart det är lite tråkigt! ;/

2014-02-08 @ 16:37:08
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0