Do it for you

Igår bockade jag av mitt 26:e träningspass för detta år. Jag har konstant varit igång med träningen i 5 veckor och endast varit ifrån 8ggr. Och det har typ berott på för mkt träningsvärk..haha. Men nu har jag gjort ett träningsschema för ytterligare 5 veckor framåt.
 
Det bästa med allt är att jag mår SÅ himla mycket bättre. Jag känner mig starkare och jag ser resultat. Med daglig träning, hälsosammare mat och en jäkla vilja - det kommer man långt på. 

Jag lovar att alla skulle må bättre av träning. Kom igång du med? Men du behöver inte göra det för att bli smal, få muskler eller för någon annan. Utan gör det för det är kul, skönt och för att få tankarna på något annat. Bästa terapin!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Underbar helg du haft då :D

Ja på lördag får vi ses :)
Kanske vi kan gå ihop och vara hos er, alla? Så alla kan satsa? :P Mer att vinna då ju^^

kram

2014-02-03 @ 12:33:28
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0