#aldrigvila ;)

Hade ju tänkt att vara utvilad efter helgen...hahahha! Ingenting har varit så värt som att redan ligga nerbeddad i sängen. Dör så skönt, har nog inte legat i sängen såhär tidigt på hela 2014.. :/
 
Rätt skön dag igår dock. Körde mage/core/rygg, åh älskar när dessa pass går prima, vilket det gjorde. Rygg är något av det roligaste att träna.. och ryggmuskler är to die for!! Senare fick vi sällskap av familjen Thor till Mellon. Denna kväll resulterade en jävla massa mat, en jäkla cheat day hahah ;)
 
Hade stallet idag, samt barnkalas där för 10st 5-åringar, gullisar! Innan jag åkte hem red jag Blis och Lasse. Två fina fuxar :) Inte nog med 10 timmar i stallet, svettades i ett ben/rump pass när jag kom hem, så efter dusch, mat och kvällspromenad med hundarna ligger jag äntligen här, redo att sova!! Klockan står på 06, sista dagen i Yxbacken imorgon. Tråkigt men ändå skönt med skola på tisdag igen!
 
Nytt protein från Fitnessguru! Supergott, smakar verkligen som en bärig smoothie :D
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Klart vi tippar? =D
Vi tippar varje lördag^^

Ja man känner ju inte moroten, plus att den är så nyttig ju ;)

händer annars?

kram

2014-02-12 @ 18:20:28
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0