4 dagar kvar

Jäkla ph som tar över mina sovvanor. Skulle LÄTT kunna somna typ 9..varje dag. Den här veckan tillbringar jag ute i Yxbacken för att hjälpa flera hundra fjärde klassare att åka skidor + 1000 andra jobb runt det. Bara 4 dagar kvar.. Men det är kul, skönt att vara ifrån skolan ett tag!
 
Jag håller igång som vanligt. Med träning, stall & hundar. Typ olängtar till lovet, HATAR att inte ha något att göra! Får inte bli så haha! Annars då..Blis är igång nu, har travat lite och han känns superfin. Vilan var välbehövlig för hans del :) Nu väntar sängen, och jag längtar efter den. Men tanken att gå up 06.00 imorgon...BLÄÄÄ
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha ph har tagit över mina sovvanor också.. "skönt" att det är över snart ;)

2014-02-05 @ 11:18:23
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0