27 februari

Har idag varit på min första arbetsintervju någonsin! Gick verkligen superbra och hörde från min far att han som intervjua mig tyckte jag gjorde bra ifrån mig. Och pappa är ju ändå chef där så får väl hoppas på det bästa ;-)

Praktiken går otroligt bra också och det är riktigt kul! Känns som om jag har jobbat där i fleeera veckor fast jag bara varit där i 4 dagar. Kan typ allt redan ;) Dock är det fortfarande spänt att ta kassan och göra all olika sortens kaffe osv.. Lite mer övning behövs!

Den här veckan ska jag försöka hålla mig ifrån "onyttigheter". Testa mig själv lite och se hur det går. (svårt på helger). Det har gått bra än så länge MEN idag förtjänade jag o mina vänner en rejäl fika efter intervjuen så en caramel-latte & cheesecake trök jag ner förut. Så förtjänt! Att ha för hårt press på sig själv och då inte unna sig någon gång gör en inte lycklig!
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gott :)

2014-03-08 @ 10:37:22
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0