23 februari - Humor & Hälsa

Dem 2 senaste dagarna har jag kommit upp innan kl 8, utan hjälp från mamma..och det är framsteg!! ;-) Har ridit Blis fm lör-sön för att hinna med mina dagar. Fick hjälp av Thereza i lördags och det är lite vi måste jobba på nu - eller väldigt mycket. Så under dagens pass kändes allt mycket bättre då jag nu vet hur jag ska jobba på Blis svaga sidor.
 
Mina ben och rumpan fick även en rejäl omgång på gymmet förut och känner redan träningsvärken, men fyfan vad skönt! Efter det laddade jag om för Norfs+us årsmöte. Även en superbra föreläsning om "Humor & Hälsa" av Cathrine Tibbling. En av dem bättre jag varit på! Kunde lyssnat på henne i timmar, sån glädjespridare!
 
I onsdags red och hoppade jag Casper för första gången o vilken häst. Blis är SÅ liten jämfört, och det första jag försökte klura ut var hur fan man svängde hästen, haha! Men en rätt lugn och skön vecka! Nu laddar jag om för mer träning, ridning och 4 veckors praktik.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Härligt =)
massa bra i final och i andra chansen^^

jag har lite jobb :P
sen ska jag ringa VC om knölen i armen och höra lite.
mellon på lördagen.
så lugnt :P
själv?

kram

2014-02-24 @ 00:10:20
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Haha jo men Niklas säger att det inte är så farligt, men jag vet inte, så bäst att kolla upp :P

Det är bra det :P
Mycket träning i veckan?

Vi får se vem som vinner ^^

kram

2014-02-24 @ 12:17:05
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: denise

Vilka härliga vårbilder! :D

2014-02-25 @ 12:20:12
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0