v 16

 
Det här lovet har jag skitit i alla rutiner och det har varit så otroligt skönt för en gångs skull! Även om mitt liv fungerar bäst med rutiner och planering. Blev dock sjuk under lovet som jag skrev, så därför har det inte blivit någon träning :/ Är inte helt 100 ännu men imorgon kör jag igång igen :)
 
Jag har haft ett superbra lov, umgåts med mina vänner varje dag och det har varit så behövligt, bästa<3 Vi har grillat en del kvällar, i ondsdag blev det lite fest, i torsdag ordnade vi påskaktivitet för stallbarnen och det blev en superkul kväll! Har också legat o solat ute på altanen i bikini?! Har ridit Casper för andra gången(som gav mig träningsvärk i hela kroppen=han är en jättehäst ;) Han blir roligare när man vet hur man ska rida han:) Har även hunnit med en fin Blis!

Igår firade jag påsk med släkten innan det vankades stallfest hos Sara. En sån himla bra kväll med fina människor! Hela veckan har bestått av sol och varmt väder. Likaså denna dag. Hela bakisgänget samlades i stallet för dressyr och avslutningsvis lite lekar m häst. Sedan knytkalas ute i solen. Nu blev det långt, men ett jäkla bra lov iaf! puss på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Nice nice =)

Jaså? Hur kommer det sig? :)

Erik fyller ju om en vecka :)
vad ska du ge din lilla bror?^^

kram

2014-04-21 @ 01:26:12
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Nice nice =)

Jaså? Hur kommer det sig? :)

Erik fyller ju om en vecka :)
vad ska du ge din lilla bror?^^

kram

2014-04-21 @ 01:26:13
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0