v 14

Det var ett tag sen jag skrev här men den här veckan har bestått av 12 timmars plugg varje dag inprincip. Nej men efter att endast varit borta några dagar + varit sjuk 1 vecka (därmed ej kunnat plugga) så ligger jag efter så himla mycket. Men börjar komma ifatt nu!

Annars har jag lagt ner tid till träning och kost. Har gått på "diet" hela veckan, funkade toppen! Endast ätit bra mat och inte småätit. Ville testa o se om jag klarat! Har också kört igenom hela kroppen efter jag varit sjuk och det har varit det skönaste på länge. Kan dock tro att jag inom en snar framtid kan bli nåt likande till body builder pga av alll träningsvärk. Min kropp har varit mosad men innerst inne älskar jag att ha träningsvärk, så lite positivt!

Har varit en bra vecka annars, kommer lägga upp lite inlägg imorgon tror jag om lite annat jag gjort senaste veckan, so stay tuned!


En riktigt bra träningsvecka och har kört på riktigt hårt.
Fortsätter jag såhär varje vecka så lär jag ha alla blickar på stranden i sommar ;-) ;-)
 
 
 


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0