Måndag 21 april

Sägs att det är sista dagen idag med sol och varmt väder.. Därför tog jag vara av den till 100! Började dagen med frukost i solen samt lite solning innan jag började med ett rygg/rump/ben pass ute på altanen. Avslutade med ännu en stund i solstolen. Nu har jag precis ätit pappas goda mat, har tänkt att se ett avsnitt av någon serie sedan åker jag iväg en stund till stallet. 

Jag har föresten börjar göra iordning en ny blogg, som jag hoppas kan bli klar imorgon! Får se om jag har tid till den ikväll. Behöver plugga och skulle gärna vilja ut och löpa lite. Men får se hur kvällens planer ser ut :)

 

Kommentarer
Postat av: danten89

Ja varför det? :)

Förstår jag det ;)

Ska du på Bråvalla i år då?

kram

2014-04-22 @ 00:08:30
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0