LOOOOOV

Hur skönt ska det inte bli med 1 veckas lov? Hoppas innerligt att vädret håller sig fint så man kan spendera kvällarna ute, löpa i solen och äta frukost på altanen. Hoppas, hoppas!

Igår åkte jag ut till landet, där My bor. Dem bor såå mysigt och vi tog en lugn kväll med massa gott framför film. Idag började jag dagen med att fixa iordning det sista i mitt nya rum. Mycket mer mysigare nu! Jag har också hunnit fika då mina små-kusiner kom hit samt tränat ett hårt rump & ben pass. Nu väntar jag på Emma innan vi drar oss till stallet. Kvällens planer är inte 100 ännu, men hoppas på att göra något chill med mina bröder ;)
 
från idag + någon vecka sedan
 

Kommentarer
Postat av: danten89

I helgen är det bara soft =)
Ska vi hitta på nåt ikväll?
Jag är så slö^^
Ska bara grilla sen :)
Själv?

kram

2014-04-12 @ 16:49:30
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Helt underbart med påsklov! :)

2014-04-13 @ 12:26:41
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0