Min start på ett hälsosammare liv

Start och start vet jag inte, en omstart kanske. Har varit ifrån träningen i några veckor och förra veckan bestämde jag mig för att äta vad jag ville. Idag är det dock slut på det och all småät, godis och rökning är nu borta ifrån min värld. 
 
Var ute och sprang i 15 minuter idag, en bra början! Kände dock för att springa 15 minuter till då benen gick av sig själv till slut, men hade idol att passa så imorgon blir det längre :D

Allt känns roligare med snygga träningskläder. Linnet är nytt och en massa annat väntar på att få landa i brevlådan!!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Robin och jag kommer rösta sönder oss på Juliette nästa vecka, om hon går vidare.
Hennes röst! Bästa och skönaste =D
Händer nu då?^^

Okey, kul med killar som vågar gå såna program tycker jag :D

Kram

2013-09-09 @ 23:34:00
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Natty

Åh jag sprang med idag.. ca 500 meter sedan trodde jag att jag skulle dö haha.

Sv: Tack så mycket!
Ja det är tur alla inte älskar samma musik. Annars skulle man inte kunna jävlas med grannarna genom hög musik ;)

2013-09-09 @ 23:43:31
URL: http://blogg.improveme.se/natty
Postat av: sandra


Den här inspirationen är precis vad jag behöver, tack!


http://www.tradera.com/jofama-kenza-biker-3-skinnjacka-34-auktion_163301_190171110

Postat av: Elli

Känner likadant när jag simmar, som att kroppen kör på av sig själv efter en stund :) åh fick inspiration nu, måste börja röra påmig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0