7 september

Sitter mitt i all röra i rummet efter en god middag. Har nu tiden att städa, spyr att se det stökigt typ.. haha! Även om jag kände för att sova hela dagen när jag vakna imorse så begav jag mig till stallet, ansvarig för hästutställningen, så fina ekipage. Speciellt lilla shettisen Zimba och Linnea, dog söthets döden där för ett tag när vi skulle fota dem :')
 
Red även Blis, åh så fin han var idag! Dock lite spänd då och då eftersom det är lite läskigt att springa omkring själv i paddocken men massa läskigt runt om sig. Men två jobbiga ridpass gjorde succé för den tredje. Fina häst! 
 
Nu ska jag fixa iordning mig lite sedan åka ner till stan för att umgås med Malin och Eve, längtar efter mina tjejer även om jag såg dem senast igår ;) Stallet tidigt imorgon då jag ska kolla på klubbhoppningen, så det blir en lugn kväll. Ha det bra :)
 
Här är sötis ekipaget från i våras.
 

Kommentarer
Postat av: danten89

händer där? =D
jag ska kolla film och bara mys :)
är sååå trött :p
hur mår dudå?
kram

2013-09-07 @ 20:59:56
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0