24 september

Avslutade dagen med ett bra pass på Blis, vilket gjorde den här dåliga dagen genast lite bättre.
 
Hade noll motivation i skolan.. 2 turism lektioner som är 3 timmar långa vilket får en att typ somna på lektionerna.. Dagen vart ännu sämre då jag inte han att dra ut och springa men kom liksom hem för 1 timme sedan och har haft fullt upp sen skolan sluta så skyller på det idag.. haha!
 
Nu ska jag ta det lugnt framför någon twilight film med en god fruksallad som jag har gjort, mumma!!
 
typ sådär ;)
 

Kommentarer
Postat av: danten89

din fruktsallad? :D

jag började ju 7 på jobbet, så skulle hinna :P
imorn börjar jag 14, så kan ta sovis :P

läget annars?
kram

2013-09-24 @ 23:50:02
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0