Oktober

Men HERREGUD vart tog september vägen? Blir lite mörkrädd, inte bara för den här mörka årstiden även utav vart tiden försvinner? Dock så älskar jag hösten, kylan, färgerna, halsdukar & kängor, mysiga filmkvällar, te och doftande ljus. Hur mysigt är det inte???

Är(var) behov av nya skor och jacka så mamma berättade förut att hon beställde det jag ville ha, alltså hur gullig!? Så nu är jag mer redo för hösten och vintern då jag snart är ägare till ett par nya boots samt en vinterjacka!
 
Helgen då, klockren! Det var fest hos my på fredagen, vi hade det as kul! En hel del folk från min älskade klass var där, får aldrig nog av det folket!! Därefter drog jag och Malin ner till Tursitbyrån och köade resten av natten, och fick väldigt bra biljetter somsagt! Lördagen bestod av en super funktionärsfest med god mat, fint folk, sång och dans. Under söndagen hopptränade jag för Jenny Björn på Diving, första gången man såg oss som ekipage och utifrån det gick det bra :) På söndag är det DM dressyr, taggad inför det och Nasse känns ok! Har även hunnit rida Blis en hel del och han bara utvecklas för varje dag, fin fina häst!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah! Denna helg är jag ledig, ska bli såå skönt, längtar så :P
Haha.
Och komma till Cicci och allt :)

Nu finns det uppe på bloggen, vad det var i paketet jag hämtade :P
Bara lite krimskrams :p
Men ändå.

Läget med dig då?

kram

2013-10-02 @ 23:22:45
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0