Leg day

Kan väl inte säga att jag mår toppen, för heeeela kroppen värker. Men ändå älskar jag träningsverk! Ryggen och armarna var nära på att tvinga mig kvar i sängen i morse men kom upp som tur va. Red en fin Nevada. Går framot med henne, synd att hon flyttar på fredag :/

Sen cykeln mot gymmet. LEG DAY, aj aj hahah. Fytusan vad det är tugnt att bara gå till andra sidan av rummet. Men SKÖNT är det! Dock så var valet att ta cykeln till gymmet inte så genomtänkt då det var tuuungt att cykla hem sen med typ bara uppförsbacke, haha! Undrar hur viljan är att gå upp 07.30 imorgon för o tagga hoppträning ;)

under passet


nu, hahah
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah =)
Har sett på böndera och ska se nåt avsnitt merlin tror jag =)
Vad händer under torsdagen? ^^
kram

2013-10-30 @ 23:26:54
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0