last days

Veckan och helgen har verkligen flytit på!
I onsdags red jag en fin Nevada och plugga hela eftermiddagen, välbehövligt.
 
I torsdags blev den återigen massa plugg, en sväng till stallet och dagen avslutades med en löparrunda.
 
Under fredagen lunchade jag på stan och hände där en stund innan jag begav mig vidare till stallet. Red bland annat en fin Blis och under kvällen åkte jag iväg för att umgås med Jessica och Robin, mys!

Började lördagen med att rida återigen en väldigt fin Blis om man bortser från hans envisheter då han vägrar att gå förbi alla hörn, haha.. Under kvällen annordnades den årliga spökkvällen i stallet som jag tror blev väldigt lyckad! 
 
Idag har jag endast typ legat i sängen och tagit det lugnt, så skönt! Imorgon sätter jag igång med hårdträningen, erbjudande på friskis så där kommer jag hålla hus veckan framöver. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah=)
Hårdträning lediga veckan? :)

Jag är ledig måndagen och söndagen.
Jobbar alla dagar däremellan :)

Gött med lov? :P

kram

2013-10-27 @ 23:26:13
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Yeah=)
Hårdträning lediga veckan? :)

Jag är ledig måndagen och söndagen.
Jobbar alla dagar däremellan :)

Gött med lov? :P

kram

2013-10-27 @ 23:26:16
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Det är bra att ta det lugnt med, bra för hjärta och hjärna, att inte bara rusa på =)
USK:an som talar nu ;D

Händer annars idag?
tränat idag än?

kram

2013-10-28 @ 15:08:05
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

USK står för Undersköterska, precis det jag är nu =)
Och jag står för att man måste ta det lugnt ibland.
Jag gick ju nästan in i väggen förra hösten och jag vill inte dit igen.

Vilket gym?

Jag har städat, mormor var här och så ska det ätas mat och så ska jag med mor för att handla =)

kram

2013-10-28 @ 15:21:11
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0