Dem sista förberedelserna

Imorgon är det dressyr dm på NFK, där jag och några till fina ekipage från stallet ska leverera ;) Red Nasse imorse en sista gång innan imorgon och han var väldigt tråkig att rida.. hoppas det känns bättre under tävlingen.

Allt är smörjt, klart och nerpackat, Nasse är förmodligen fin och välgjord av Tiffany och jag packar nu ner det sista här hemma och går igenom programmet några gånger. Klockan är ställd på 05.00 och jag sitter i mitt rum med gäster i hela huset, så sjukt trött och slut i hela kroppen efter den här dagen med för lite sömn förra natten, så tror jag bäddar ner mig snart. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Heja heja idag då ;)
Berätta hur det gick sedan? ;)

Jotack det hade jag.. men det blir ju rätt stojjigt med nästa hela släkten, men så ska det ju vara^^^^?
dudå? somnade sen?
kram

2013-10-06 @ 01:03:29
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0