PCDS

Post Concert Depression Syndrome. Ja det är det jag lider av just nu. Jag är så överlycklig att jag har sett One Direction igen men ändå så olycklig att allt är över. Stockholm med mina bästa vänner, träffat Directioner men framförallt suttit i publiken med 30 000 andra fans och sett killarna. Bara fangirls förstår känslan och den är hemsk men på samma gång så himla underbar. Och att se sitt största crush stå på scenen framför en men ingen connection gör ont men också det är fantastiskt. Man har panikångest, vill försvinna från världen och gråta men också leva på känslan och hoppas på att få upplevat igen. Man kan jämföra lite med kåthet, man blir galen om man inte får något. Hahaha lite kul jämförelse men man vill liksom träffa killarna, krama dem och prata med dem tills panikenångesten försvinner. 
 
 
 
 
I alla fall. Nu ska jag se på videosar från konserten och få lite flashbacks sen se något avsnitt av TVD innan jag somnar. Imorgon vankas det Pay'n Jump på NORF då jag och Blis ska snurra runt på en 20cm bana. Spännande! :D Då får jag i alla fall tankarna på lite annat för en stund.

Kommentarer
Postat av: danten89

Gå in på SVTplay och kolla Dokumentären om 1D om du inte såg den i veckan? :D
Vi åt TACOS <3
kram

2013-05-12 @ 00:40:25
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Jaha sån koll har jag ;D
Haha.
Gör du nu då?
kram

2013-05-12 @ 01:08:33
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0