Ny vecka = mer träning ;)))

Sitter just nu och äter mat efter en lång powerwalk. Hade lite beslutångest över att jag gick istället för att springa. Men det är ju bra att gå med. Som förra veckan, mådde dåligt över att jag åt två glassar. Ja, det var det enda småätandet jag trök i mig under veckan, mån-tors.
 
Känner mig så jäkla petig nu eftersom det är så kort tid kvar till sommaren och bikinisäsongen. Träning och bra mat är det enda jag tänker på, hahaha. Och rubriken är väldigt sann, kommer aldrig undan xd Nej men nu ska jag se på min älskade serie samt dricka mitt älskade kaffe. 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Men dem brukar alltid ha det bästa bidraget. :P

Vad gott det lät^^
Vi åt spaghetti och baconsås.
Jag lagade mest :P
Vad brukar du äta när det inte blir kyckling och såd å?
Typ pastasallad och så?

kram

2013-05-20 @ 20:14:12
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Haha jaa.

Ja så var det :P

Hur är det idag?
Kram

2013-05-21 @ 09:07:39
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0