God morgon!

Ännu en solig dag! Härligt, men inte för min kropp..  har faktiskt solexem, (tål inte mycket sol). Hela benen är fulla och även andra delar av kroppen vilket innebär att jag inte kan vistas i solen längre. Ser verkligen hemskt ut och svider som in i helvete. Får liksom gå runt med långbyxor och långärmad :(
 
Aja, inga sura miner.. Ska strax bort till stallet och hoppas Blis. Ikväll är US avslutningsaktivitet för terminen med grillning, brännboll och massa kul, så där kommer jag spendera min kväll. Kanske sover kvar med, men det är sånt som märks!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Idag är det ju bröllop? :D
Haha.
Annars bara slappa och ladda upp inför jobb i veckan? ;)
Usch för dina eksem.. smörj med kall yoghurt/fil? XD
kram

2013-06-08 @ 11:53:44
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Sanna

Sol som är det bästa ;)

2013-06-08 @ 15:52:43
URL: http://justcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0