Mitt liv dem senaste dagarna

Vi hade det skitkul hemma hos Anders i fredags, lördagen sov jag bort hahah! Man mådde ju som förtjänat liksom ;) Igår var jag iväg och sola o bada med två vänner. Idag har jag tränat och fikat med Jessica på stan.
 
Får liksom inget gjort längre, har vänt på dynget helt. Skitsvårt att vända tillbakat ju.. Men idag kom jag hem tidigt för att fixa iordnig tills imorgon då jag ska iväg och sen ta det lugnt framför mina serier. Men nej, glömde att One Directions nya video kom ut och den har jag varit uppdaterad vid hela kvällen och sett om 99 ggr haha!
 
NU ska jag fixa iordning allt och ta det lugnt och äta min orörda dipp med grönsaker och se serier. Haha, livet är inte alltid som man tänkt sig ;) 
 

Från twitter:
"Spelar ingen roll om du älskar eller hatar One Direction - du kommer älska musikvideon"

"Best song ever videon måste vara det bästa jag sett, hur kan man motstå dessa killar och denna video+låt. Perfekt!"
 
"Som ni säkert sett i "Best Song Ever" så är scenerna när de åker omkring i arenan och tar popcorn inspelade i Sverige!"

"IM SO HAPPY THAT I CHOSE TO LOVE THIS BOYBAND"

Kommentarer
Postat av: Annika

Den där musikvideon äger!

2013-07-24 @ 11:21:52
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0