Horses

Har precis kommit in från en lång promis med doggsen. Innan dess kötta jag i ett träningspass. Jäklar i helvete vad jag varslut haha... Har kört som en galning och kommer förmodligen ha ont i hela kroppen imorgon... ;) Men imorgon kör jag på igen!!
 
Skulle ha ridit Eiro på lektion förut men bytte ut han mot Isak (!!!) Folk tror väl att jag är dum i huvudet nu och att jag skulle tagit chansen att rida honom nu innan han säljs. Men jag håller med dem som tycker så. Fast problemet var bara att Eiro gick på hacket och jag vägrar att rida honom på det när jag vet att känslan inte kommer sluta bra.. Hellre att jag lever på den braiga känslan från sist jag red honom än att bara rida för att det är han och vara ledsen över att jag avsluta ett sista pass på honom som var skitdåligt...
 
Men Isak var SKIFIN verkligen! Fina galoppfattningar, övergångar och han var framåt och gick i en jättefin form HELA passet! Förstår inte hur folk hatar att rida han. Jag har förtroende för han och då får han desamma för mig = TEAM.
 
En dålig bild, men lite ser man ju :)
 

Kommentarer
Postat av: danten89

kul att det gick så bra =)
jag mår helt okey.
om jag bara kunde släppa orostankarna inom mig, så skulle allt kännas så mycket lättare, men men :)
Hoppas du haft en bra start på veckan?=)
kram

2013-01-14 @ 22:40:38
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0