SNART SÅ

Mitt liv är för tråkigt att skriva om just nu, nästan för tråkigt för o leva också. MEN det ska bli ändrig snart! 

Chillar bara lite med livet, ingen träning, onyttig mat, inga regler. Visst, kroppen och psyket mår inte lika bra som förut men somsagt det blir ändring snart. Det är så mkt man behöver ta tag i och jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. Efter jul ska jag ha ett gymkort, snart en ny blogg, jag ska ha stora mål, må bra och ha ett strukturerat liv. Det är så jag vill leva.

Ni får lite bilder från dem senaste dagarna, lite roligare än tråkigt text, haha.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Okey till julklappsspelet? ;)
Jag är klar med mina två, måste bara slå in.. har slagit in massa julklappar, men ännu återstår det massa :P
Åh snöat har det gjort idag med, massa.
Jag mår så bra i december alltså.. galet.
Älskar julen så mycket.
Hur mår du egentligen?
kram

2013-12-08 @ 23:16:50
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Ja du har ju två veckor på dig? =D

Ja så vi får en fin vit jul :)

Hoppas det :D
Man mår som bäst när kroppen fungerar som den ska^^

Men i jul ska jag FROSSA! Hoppas jag du med ska?^^

kram

2013-12-09 @ 00:11:45
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0