NORFS lucia show 2013

Nu är 2013's lucia show på NORF förbi. Det har varit förberedelser i veckor och efter att fått både deltagare och publik nöjda så kan man äntligen pusta ut. Det har varit super kul men så stressigt och mycket att göra. Mina 3 nummer jag var med i vart lyckade, speciellt US numret då jag gjorde värsta faceplanten ;) Men vafan, publiken skrattade och det är väl huvudsaken! haha.

Den här helgen har kännts som om den varade i veckor, har haft fullt upp hela tiden, från morgon till kväll. Imorgon är jag ledig så då ska jag ta sovmorgon. JAG BEHÖVER SÖMN! Annars då, en eng-turism redovisning och matte prov avbockat idag. Ett matte prov kvar på onsdag sen är veckan otroligt lugn och jag får lov på fredag. Skönt!
 
-
US - numret. Jag som lordy, haha! Vi kom in som olika karaktärer, bla. ABBA. Markoolio, Crazy Frog, Mr. Bean och Pontiac. Vi avslutade med irlänsk-julafton och det var då jag faceplanta ;)



Working Equitation (länk) Vi gjorde momenten bron och tjuren.

Norfert - Jag är bakdelen ;)
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Kul allt ser ut =D
Lyckat :P
Åh synd man inte gick^^
Hur mår du annars då?
En vecka kvar till julafton imorn tisdag^^

kram

2013-12-16 @ 17:06:32
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Friskey

Vad kul med lucia-show! :D
Riktigt snyggt ekipage på sista bilden ;)

2013-12-17 @ 23:16:04
URL: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0