Tisdag 16 april 2013

Den här dagen har varit väldigt bra. Förutom att jag har tränat benen tills jag helt bokstavligt inte kunde stå. Fick så ont så det kändes som kramper i ljumskarna, haha det var ganska sjukt. Men nu känns det bra!
 
Har också varit i stallet och myst med finaste Blis! Åh han gör mig så glad, mysigaste hästen <3 Vi gick en långpromenad och tränade lite ledaskap samtidigt. Han är duktig och lär sig snabbt :) Annars då, ska ta mig en dusch nu, sen se lite på TVD och sova. Bra dag helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

I Ciccis rum? :D

Ja då, men jag är kolugn fram tills första ordet, då dör jag :P
Haha.
tur att klasskamraterna är förstående.

Men då, haha. Jag ville ju se den!
Jag sa att hon skulle ha kvar den :P
Haha.

Jo sportkläder överlag är ju inne?^^^^
kram

2013-04-16 @ 22:50:12
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0