naaaaaatt

Det är väldigt jobbigt att vara skadad när man är träningsberoende, haha! Tro inte att jag är träningsnarkoman och tränar FLERA timmar varje dag, jag tränar varje dag men på ett bra och säkert sett :) Nej men ett I-landsproblem är det typ.. mitt ben gör ont :( haha.
 
Nu ser jag också att klockan är mycket, borde sova faktiskt. Imorgon är det valborg, riktigt nice! Ska fira (säger man fira?) i alla fall, ska fira med några vänner om allt blir som det ska. Vad gör ni imorgon? kraaaaam
 
iiiiiinspooo bild till 100000, för just nu är det mage och lår jag vill bränna.
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna - En del utav HorseSpot

åh jag vet, det är så jäkla frustrerande att inte kunna träna...

2013-05-01 @ 17:08:43
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Anonym

Du är smal som ett hårstrå

Svar: men va häääärligt
Moa Mildén

2013-05-09 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0