Söndag - Pay and Jump

Godmorgon :) Det här är tidsinställt..

Antingen mår jag bättre eller sämre idag. Jag ska i vilket fall till stallet och hoppa 60 cm, pay and jump med Eiro. Hästarna hoppar lågt eftersom de nyligen är igång och inte har hoppat så mkt efter betet.. Tanken är att vi ska komma över hindrerna och igenom banan :p Och att Eiro ska lyfta på tassarna...haha.
 
Jag måste träna på min sits, hållning och inverkan. Inte bara Eiro som måste jobba.. ;)

Jag är riktigt taggad, var det igår kväll iaf. Hoppas på detsamma nu. Eiros medryttare ska hoppa en klass högre med honom. Så det blir kul att se. Hoppas på massa bilder nu också :D

Ha en bra dag! 
 

Från vår förra Pay and Jump, den var då på NORF (vårt stall) och är det idag med.

Kommentarer
Postat av: danten89

Hur gick det att hoppa idag då?=)
Kom ni över?`

Ja men härligt.
Allt bra idag?

Kram

2012-09-02 @ 11:40:34
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0