Söndag kväll..

Kom hem från stallet vid 3 och hade världens huvuvärk. Har tagot en powernap och mår nu bättre, tur! Har ju en massa plugg att ta tag i. Så ser min kväll ut, juste x factor får vi inte missa! Kl 20.00, kanal 4!
 
                              ____________________________________________________________

Hoppträningen idag gick så himla bra! Eiro hoppade jättefin och rev, vägra eller gjorde ingen ting sånt. Utan kom fint på hinder hela tiden! Så duktigt!!! Vi började med en bra uppvärming. Volt med bommar på kortsidan. Nu handlade det om avstånd och fokus eftersom det var 4 ekipage till på träningen.. Han hoppa så fint över bommarna som las som en liten pyramin på tre bommar.

Vi jobbade på vägar innan och efter hinder och att ha allt under kontoll. Något som verkligen behövdes även om jag fixade det bra och fick beröm från första övningen. Kul :) Vi hoppade några banor, hoppade till sist en bana på 80. Stort framsteg! Vi avslutade med en övning med snäv sväng. Något som jag och Eiro inte har gjort så mkt tillsammans. Han var lite trött men det gick bra.

Fick massor beröm att vi hade utvecklats sen sist vi träna för henne. Att jag red han bra och att Eiro var jätte duktigt. Inte en enda negativ kommentar. Stolt över min lilla killen :D
 



Kommentarer
Postat av: danten89

Har typ pluggat hela dagen.. helt slut.. haha och än är inte uppgiften klar.. usch vad jobbig denna uppgift är :P
Vi fick den istället för prov^^

Jag har stora förhoppningar på X-Factor ;)
Haha.

Händer mera sen ikväll?

Ja jag är nöjd^^
Kram

2012-09-09 @ 19:35:52
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Taggar X-Factor nu då ;)
Yeah^^
Isak var grym ju? :D

2012-09-09 @ 20:07:18
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Ja men filmen efter blir det.. Komissarien och havet och plugga till det :)

Skola bara till veckan? :)

Kram

2012-09-09 @ 20:08:05
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0