Måndagen...

Hej på er :) Haft en bra dag?
 
Det har jag! Fick ju våra macBooks. Riktigt nice! Skoldagen gick ut på program nedladdningar och lärning hur man använde själva datorn. Fan vad den är komplicerad ibland.. Men man lär sig den vartefter!

Har också ridit ut på en av stallets busigaste/dummaste häst, Zingo heter han. Vet inte hur jag ska uttrycka mig. Men har busar till det och kan vara riktigt dum ibland också, när man rider alltså! Men jag höll mig kvar och en uteritt passade i det fina vädret och för min huvudvärk..

X factor, en av dagens höjdpunkter. Nästan bättre än Idol. Ligger på samma nivå ungefär. Riktigt bra singers! Blir ju kär i de unga killarna som sjunger ;);) Nej men nu sitter jag vid min macis! Ska snart sova. Imorgon inväntar en plugg dag. Godnatt..♥


Kommentarer
Postat av: danten89

Fungerar mackisen bra? :P

Ja precis det är det äldreboendet :P

Hur är det annars idag då?
Kram

2012-09-11 @ 07:27:30
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Fungerar mackisen bra? :P

Ja precis det är det äldreboendet :P

Hur är det annars idag då?
Kram

2012-09-11 @ 07:27:30
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

såg de första gången igår, blev funmdersam över en kille. Ge mig 30 sekunder av era liv allt jag begär
Vad är detta, erkänn att likabra man kan ej sjunga.
Fick sjunga en dojdoj låt o sen en till.
Pinsamt värre

2012-09-11 @ 13:57:00
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0