Här är jag..

HEJ PÅ ER!!! Känns återigen att jag har varit borta från bloggen riktigt länge. Och det är ju över 24 timmar sen så det är en självklarhet för mig..

Jag har börjat att bli sjuk. Hostar, ont i halsen i mellan åt, ont i kroppen, huvudet, riktigt förkyld och är seg och trött. Tur så har jag ingen feber även om det känns så men den lär ju komma snart..

Igår sov jag hos Jessica, vi hade en myskväll med film och massa gott att äta. Hon har varit sjuk så hon smitta väl mig en del, haha! Idag åkte jag till stallet och byggde bana till morgondagen, smörjde Eiros utrsutning. 2 träns och sadel och fixa lite smågrejor tills imorgon. Pay and Jump är det nämligen vi förbreder för.

Ni får inlägg sen, lite före och efter bilder från smörjningen och delar med mig av mina putsnings erfarenheter :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0