Eiros utrustning

Bildkvaliten sög.. och försökte redigera bilderna till något bättre men så blev det inte.. Här ser ni iaf hur det blev. Bara för brist på uppdatering.

Smörjde sammanlagt i över 2 timmar så känner mig duktig och det är ju bara Eiros utrustning. Skillnaderna blir ju somsagt dåligare på bild och man ser ju ställen man missar, damm som har tillkommit osv. Men rent och fräscht blev det i alla fall :) Nu blir han fin till morgondagens tränings tävling!
 
Han har ett brunt träns och sadel som är likfärgade. Och just nu går han med hackamore.



Före:


Efter:


Före:

Efter:





Kommentarer
Postat av: danten89

Snyggt resultat :)

Ja men denna filmen är ju mera Disney/Pixar och Pixar har överhand.. alltså vilka miljöer dem skapat.. :D
Så fin film.
Plus att som vanligt är det med en häst också som i många Disneyfilmer :D

men det låter det.. skönt med kvällar man bara kan ta som dem kommer? :)
Hehe.

Jag har sett filmen på fyran och nu blir det nån mer film, innan läggdags =)
Kram

2012-09-01 @ 23:53:06
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Jag brukar dra igång en film, sen vaknar jag på morgonen och då är den slut och jag har hörlurarna istoppade i mobilen och då har ju inte alarmet hörts.. och jag försover mig typ.. fy alltså. Hatar det, blir stress till skolan då, men nu är det söndag och då får man sova? ;)

Vet du vad en sån häst heter som är med i Modig? Är det en ardenner som har som liksom luffs på hovarna? :P

kram

2012-09-02 @ 00:35:21
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0