Bara om man kunde få folk att se videon och inse hur otroligt bra dem är!.....

 

Kommentarer
Postat av: danten89

Nej kollade på den på svenska, Engelska visade dem bara på kvällen och första gången ville jag se den på svenska :P
Men när jag köper dvd'n sen, så blir det att se den på engelska med :D
Hehe.
Såg du klippen? :)

Jaha.. men vad för dålig har du varit då? Är det hostan fortfarande du tänker på? Trodde faktiskt du botat dig ifrån den? ^^

Vi har ledigt fredag, eller ja dem som blev klara med en gruppuppgift i fredags, så vi betade av den, så vi kan slippa skola nu på fredag :D
Yeah.

Jag ska se lite på min nya dvd snart^^
Kram

2012-09-03 @ 17:51:35
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0