Utvärdering - dagens ridpass

 
Tjaa :)
 
Red Timur på lektion idag igen. Hoppades på Eiro ju, var så länge sen :( Men aja,  det gick väl sådär att rida, han blev fin och mjuk men tappat lite i galoppen och har fortförande som bebis svårt för korrekt skänkelvikning med mer tvärning och skolorna. Vi kämpa på och bra känsla dök upp ibland :) 
 
Jag gjorde inte bra ifrån mig alls, känner att ridningen börjar släppa lite igen, måste rida Eiro!!! Har väldigt ofta bra känsla på han och jag tycker jag rider han bra och definitivt bäst utav alla hästar jag ridit. Han ger mig självförtroende liksom! Men nu i oktober ska jag rida dressyr träning för en dröm tränare, Caroline Carlstedt, längtar :D
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Den tredje bilden var SUPERFIN.
Tänkt på den?
Så perfekt ljus och himlen och hästen och träden och din hållning osv? :D
Den skulle du förstora upp och ha på väggen? Eller använda på något sätt :D

Härlig vecka för dig med ju :)

Kram

2012-10-08 @ 22:42:20
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Men just den tredje bilden! <3

Ska du göra om ditt rum igen? =D

Hur känner du inför onsdag? Ska du med? Tagit ledigt?

Kram

2012-10-08 @ 23:21:09
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Nathalie

- Gud vad LIKA! :o skojar inte! :D haha..

Jag mår bra faktist, vad ska du göra ihelgen? kram

2012-12-14 @ 00:23:33
URL: http://ourvisionoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0