Torsdag 4 oktober

Hej!
 
Idag har vi varit på studiebesök på vattenverket eller vad det heter. Där vattnet renas innan den åker i sjön igen. Härligt ni vet;) Och självklart skulle det SPÖREGNA, kul :( Åkte hem innan nästa lektion och nu sitter jag här och torr i alla fall. Usch för vädret..
 
Tänkte också visa en liten sneak peak på min kommande och nya design - till min nya blogg. Kommer bli helgrymt :D Dock så är den inte alls klar, mycket fix kvar men det jag visar är ett ungefär på hur det kommer se ut, 50% av den typ :)
 
Undra hur den kommer se ut?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får plugga lugnt och snabbt på samma gång? =)
Skönt.
Jag kommer att praktisera hela helgen jag.. :(
Haha.

Okey =)
Ja men dem ska ju renovera badrummen.. man får vänta på sin tur bara :)
Hyr man lägenheter får man inte göra vad som helst heller? :)

kram

2012-10-04 @ 13:30:12
Postat av: danten89

Min kommentar^^

2012-10-04 @ 13:30:22
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: verkligen! :)

2012-10-04 @ 17:32:11
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0