skithästen ;)

Har kommit på att jag sköter en rätt krävande häst. Jag är endast skötare på Eiro och rider honom sällan. Visst, jag är skötare, man tar hand om sin "sköthäst". Men Eiro är så mycket mer komplicerad.
 
Lägger ner timmar varje gång jag är i stallet, mockar hans extremt skitiga box, usch så han skitar ner :p Borstar han, jäkla noggrant. Han är alltid så skitigt, idag var han värst. Han är riktigt jobbigt att borsta, han går fram o tillbaka, biter i grimskaften han sitter fast i och surar. Sparkar när man borstar vid bakbenen och så vidare. 
 
Det beror ju på om jag är stressad eller vilket humör Eiro är på. Men han behöver mycket tid. Jag gör ständigt iordning hans utrustning eftersom ingen annan gör det, så man kan säga att jag har tagit det jobbet :p Det är en del saker helt enkelt, mer än vad det låter. Men självklart inget jag tackar nej till :)
 

imag1291n_199180411.jpg


Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah =)
Duktig du är. Du gör ditt bästa? :)

Haft en bra dag jag med.

Vad för tröja?:)

Sov gott.

Kram

2012-10-11 @ 23:10:18
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Ja vad marcus skulle få för tröja?=)
Gör du idag?
Hoppas allt är bra?=)
kram

2012-10-13 @ 11:54:06
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0