onsdag, oktober

Tjaaa!!
 
Sitter nu vid min stationära dator och det har säkert gått och fått virus. Den vill inte alls som jag vill och är segare än någonsin. Min mac är ju inte direkt roligare, går inte att kolla på videosar där. Varken från you tube, videofyme eller på fb. Så jäkla irriterande och det konstiga är att bara vissa videosar går att se på olika sidor. Ah orkar inte!!
 
Så skriver inte om Eiros utveckling ikväll, lägger mig och kollar på Project Runway som jag missa i måndags. Frågan är ju om det går att se..hm!? Godnatt på er i alla fall :)
 

Tur att jag påminnde mig själv om virus, kanske ska kolla upp datorn, kolla om jag har virus skydd kvar och rädda alla mina 1000-tals bilder. Om datorns kraschar så lär det inte bli glada miner efteråt.. 

Kommentarer
Postat av: danten89

Ska med se det där nu =D
Så bra det verkar =)
Nice.
Hur vill du ha det då?
Robin och jag är lediga imorn och ska fixa lite då^^
Behövs.
Ska ta hans maffiga byrå, som stått i hans rum du vet och slänga två av mina möbler och lite så :P

Kram

2012-10-03 @ 23:34:48
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

det var ju jättekul.. blev dock uppe länge bara för det^^

händer i helgen då? :)

men väggarna och så? möbler? :)

Kram

2012-10-04 @ 09:59:18
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0