Korthårig, igen..

I måndags kände jag för en förvandling, så tog saxen och klippte av håret helt enkelt. När man var riktigt sur dels ledsen så var håret inget att leka med så då rök det ;) Inga slitna toppar kvar i alla fall!! Känner mig rätt nöjd, i helgen färgar jag håret också så blir en jäkla hårförvandling den här veckan, skönt! 
 
Nu ska jag fixa iordning lite i rummet, fått nya möbler som säng, sängbord, tillbehör och sånt, fint & fräscht :) Sen tar jag nog och sover, är jäklans trött. Puss och godnatt på er♥
 
Föresten var i Paris igår, därför inga såg mig i skolan, ni ser ju första bilden.

Kommentarer
Postat av: danten89

Var du i London? :P
När du har Eiffeltornet och Paris som bakgrund? :D

Kanske Gumpans ande lever i den? :)
Spökar lite?

Var du arg/ledsen i måndags? :(

Kram

2012-10-17 @ 23:09:32
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Just ja.. men du kommer att se dem någon gång i livet Moa, var så säker? :D
Men du har ju sett dem föresten :D
Haha.

När är kalaset på söndag? :)

Nej då, skojade bara med dig^^

kram

2012-10-17 @ 23:39:47
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0