EIRO

Här har ni två bilder, den första är från vår senaste och BÄSTA hoppträning och den andra bilden är från vår första och SÄMSTA hoppträning. Men att det var den sämsta har jag ju förståelse för eftersom jag var den första som hoppträna Eiro :p Förutom att Thereza hade hoppat några skutt på honom innan om jag minns rätt :)

Kommer senare under dagen skriva ett LÅNGT inlägg om våran 1 års resa så här långt. Vill ju ha minne när man blir äldre och då vi förhoppningsvis har kommit ännu längre tillsammans :)

Det var inte lätt att sitta på/hoppa Eiro för första gången. Jag kände han inte, han kände inte mig, han sprang IN i hindrerna och hade ingen takt alls. Så det ska bli kul att skriva om hur långt vi/han har utvecklats :)
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Haha och jag gillar ingen av dem ;)
Visst JEM är bra, men deras audition igår var seg och trist och lite hipp som happ.

Oj tre dagars ledighet? =)
fan jag vill med :P

Jag är ledig för begravningen :)
Ett självklart måste.. ta ett sista farväl.
Kommer tåra..:(

Kram

2012-10-02 @ 18:01:40
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Ja men i USA älskar dem ju sån musik som de tre blonda tjejerna sjunger :)
Tänker på Taylow Swift och så =)

Nöjd med resultaten annars? :)

Kommer bli känlsor i hela kyrkan?
Laddar nog upp med massa näsdukar..

Kram

2012-10-02 @ 23:38:40
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0