Äntligen!

Som några av er kanske vet så har jag inte borstat håret, på riktigt länge. Och ni förstår ju hur det blir? DREADS! Exakt, håret såg exakt ut som dreads, några slingor iaf. Det är jäkla jobbigt att ha, jag menar det går inte fixa håret så mycket och jobbigt att tvättat ordentligt. 

Förut stod jag kanske en halvtimma och borstade ut det. Tappa eller slet/borsta bort kanske en liter hår. Men nu är det igenomborstat och tvättat, varje strå ;) Men hatar det! Håret är stort och tjockt som ett berg och allmänt tråkigt. Ska se hur det ser ut imorgon och testa att göra olika looker. Annars påbörjar jag mina dreads igen eller går och gör något snyggt hos frisören :)

 
Bullen efter borstningen blev ju stor och snygg åtminstonde.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Vi hade inget tema :)

2012-10-01 @ 07:56:07
URL: http://frejdans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0