Harry Styles - One Direction

Harry Styles, One Direction. Min livsglöd, faktiskt! Många tycker säkert att det är riktigt sjukt men om jag inte hade hittat dessa underbara killar för ca ett år sen så vet alls inte hur mitt liv skulle se ut nu. Antagligen åt skogen, och skulle förmodligen ha mått så sjukt jävla dåligt att jag bara skulle vilja försvinna långt ifrån allt.

Ingen kommer förstå, aldrig! Förutom Directioners och det är ju förståeligt. Det är just det som gör mig så fruktansvärt jävla arg. Vad har One Direction gjort? Det är väl exakt samma grej om jag skulle gilla Wiz Khalifa, Coldplay osv. Bara för 1D är ett pojkband, som får de flesta av världens tjejer till sig, lever i för det mesta i ett lyxliv. What the problem????

Visst, 1D musik kanske inte är min absoluta favoritmusik. Om inte jag skulle fastnar för deras UNDERBARA personlighet, deras utseende osv så skulle jag nog aldrig lyssnat på deras musik. I dagsläget så gör deras musik mig så jäkla glad, dem får mig att må bra och musiken förmedlar något till dagens tjejer. Vilket jag tycker är toppen! 
 
Jag vill bara få ut och säga att jag på sett och vis inte gillar själva killarna som i One Direction. Nu kommer jag säkert låta som världens töntigaste men det är så mycket mer än det. Ni vet när man har hittat sin drömkille/tjej och mår så jäkla bra att se dem le, och att han/hon bara är där. Man mår dåligt om tjeje/killen är på G med någon annan och om man känner att vi kommer aldrig bli ett par. Just så känns det. Jag har hittat min drömkille! Så är det och det går liksom inte att gå vidare. Det kommer vara så jäkla svårt. Jag känner Harry på väldigt många sett, jag vet för det mesta hur han är som person osv. Men självklart så måste jag ju lära känna han HELT innan jag förväntar mig för mycket. Och så är det ju! Han betyder mer för mig än många andra betyder för mig.
 
Ville bara skriva av mig. Kille betyder så sjukt jäkla mycket för mig så det är helt sjukt, det tycker till och med jag att det är! Jag gillar ju alla killar i One Direction men har ett extra crush på Harry och så kommer det alltid vara;) ♥ kram



 







 
 
Min favorit låt med killarna.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna på denna röst, grymt bra! :)
http://tjurens.blogg.se/2012/november/brorsan-sjunger.html#comment

2012-11-02 @ 17:26:26
Postat av: kaffehörnan

Nice bilder + rörliga de var häftigt

2012-11-03 @ 00:05:31
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0