måndag 28/5 - snart juni :))

Godmorgon :)

Idag är det måndag och jag hoppas på en bra dag. Mycket sol och hästar, det är det bästa med sommaren! Det är väl ungeför bara 2 veckor kvar till skolavslutningen, åh längtar. Kommer gråta när vi slutar, bara för att jag kommer vara så lycklig att skolan är över på ett tag haha, fyfan tänker nu att det inte skulle vara helt dumt med lite ledighet!

Jag kommer ägna tiden i stallet hela dagen, från och med när jag slutar så drar jag mig till stallet! Ska mysa med hästarna, kanske beta Eiro. Det skulle göra min dag, bara mysa med honom. Var så länge sen och jag vill liksom inte stå och borsta och bråka med honom, bara göra han glad och få mysa. Kärlek 

Ni får ha det så bra, det ska väl jag ha.. pussisar!

Bilden gör mig så glaaad!



Kommentarer
Postat av: danten89

Härlig bild =D

Händer idag?

Läget?



Jag har ju inget plugg kvar, men skolavslutning blir det ju ;)

Annars lugnt :)



Kram

2012-05-28 @ 07:29:06
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0