Första maj

Gårkvällen blev grym. Och att det var typ första gången på 10 år då det inte regna på valborg känns det som haha. Jag åkte en karusell, den läskigatse också haha. Batman heter den och går upp och ner. Usch.. Annars så hade jag väl det ganska bra igår med fina vänner och kusiner osv. Idag vakna jag nog lite bakis typ. Kändes typ som så. Hade ont i huvudet osv. Men det är över som tur är :)

Nu ska jag fixa mig sedan drar jag upp till tivolit och möter upp familj och släkt osv. Ha en bra start på första maj! :)



Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Roligt! Hoppas att du hade en bra valborgs-dag & kväll :) Jag grillade med några vänner och tittade på majbrasan! :)



Vad har du för dig idag då? :)

Kramar.

2012-05-01 @ 20:36:07
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0